Παιδιατρική παρακολούθηση
Σε ένα υπερσύγχρονο, με πολύ άνετο και φιλικό περιβάλλον ιατρείο, παρέχονται υψηλής ποιότητας υπηρεσίες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας παιδιατρικής φροντίδας. Με αρχές τεκμηριωμένης ιατρικής και με μια ολιστική προσέγγιση, διαμορφώνονται συστάσεις για την παρακολούθηση της υγείας των παιδιών, με προληπτικούς ελέγχους σε καθορισμένες ηλικίες-κλειδιά, με τακτικούς εμβολιασμούς, εκτίμηση σωματομετρικών παραμέτρων, σταδιοποίηση εφηβείας και αντιμετώπιση επειγόντων και οξέων περιστατικών με γνώμονα πάντα το συμφέρον του παιδιού χωρίς περιττές εξετάσεις και κατάχρηση φαρμάκων.
Ο ρόλος της διατροφής για την εξασφάλιση μίας άρτιας σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ανάπτυξης είναι καθοριστικός. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που μου δίνει η ιδιότητα του παιδιάτρου είναι η προαγωγή της πρωτογενούς πρόληψης σε θέματα παχυσαρκίας και υποθρεψίας που προκύπτουν μέσα από λανθασμένες διατροφικές συνήθειες. Έτσι, δουλεύω εντατικά, ήδη από τα πρώτα χρόνια ζωής, για την εξασφάλιση πρότυπων/υγιεινών συνηθειών διατροφής και την αποφυγή έκθεσης σε παχυσαρκιογόνο περιβάλλον, ως τρόπο ζωής και όχι ως παροδική επιλογή.
Δίνεται μεγάλη έμφαση στον προληπτικό αναπτυξιολογικό έλεγχο δεξιοτήτων που αφορούν τη λεκτική, κοινωνική και κινητική εξέλιξη του παιδιού, καθώς συμβάλλει στην έγκαιρη διάγνωση αναπτυξιακών διαταραχών και προβλημάτων συμπεριφοράς, οπότε και στην αποτελεσματική διαχείριση τους. Η διάγνωση γίνεται με τη χρήση ειδικών αναπτυξιακών δοκιμασιών που βασίζονται στην αυθόρμητη και ελεύθερη συνεργασία, ώστε να ελεγχθούν οι δεξιότητες στη μέγιστη έκφραση τους, καθώς και ερωτηματολόγια για δεξιότητες που έχει κατακτήσει το παιδί στην κίνηση, στην επικοινωνία και αυτοεξυπηρέτηση.
Επίσης με ειδική δοκιμασία ανίχνευσης διαταραχών λόγου και ομιλίας, αξιολογούνται περίπου στην ηλικία των 4 ετών, πρώιμα, διαταραχές στο λόγο, όπως δυσκολίες στην άρθρωση φθόγγων και συμφωνικών συμπλεγμάτων, λεξιλόγιο και κατανόηση προφορικού λόγου, προκειμένου την έγκαιρη λογοπεδική παρέμβαση.
Αντικειμενικός έλεγχος επάρκειας των παιδιών πριν ξεκινήσουν το σχολείο, με διενέργεια Α΄ Τεστ σχολικής ετοιμότητας . Είναι ένα απλό, ευχάριστο και σύντομο Προληπτικό Τεστ που απευθύνεται σε όλα τα φυσιολογικά παιδιά ηλικίας 5-6 ετών, τα οποία θα πάνε στην Α’ τάξη Δημοτικού, την επόμενη χρονιά, με στόχο να εντοπίσει έγκαιρα τις ακαδημαϊκές δυσκολίες . Ελέγχει κατά πόσο το παιδί έχει τις απαραίτητες ικανότητες και την ωριμότητα που χρειάζεται για να παρακολουθήσει με επιτυχία και χωρίς δυσκολίες το Δημοτικό σχολείο και προτείνει εξατομικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης προσαρμοσμένο στις ανάγκες και ιδιαιτερότητες του κάθε παιδιού.